Mina presenter!

Många frågar "hur känns det å vara 17 år?" och jag måste säga att det känns otroligt bra! 17 år! Ärligt talat, jag kan inte förstå att det bara är 1 år kvar till 18 år! Nattliv å körkort! Åh jag längtar!

Mitt 16de år har varit väldigt bra å jag har fått uppleva mycket nya både bra å dåliga saker. Jag har lärt mig av mina misstag men också tagit många bra beslut.
Faktiskt, när jag tänker efter så har det hänt sjukt mycket saker! Alltså verkligen! Jag har gått ut grundskolan, börjat gymnasiet, min första kärlek, nytt innebandylag, debuterat div 1 och jag skulle kunna fortsätta lång väg...

Men nu ser jag fram emot ett helt nytt år! Då är det nya tag som gäller! Mitt 17de år jag lever. Och det ska bli ännu bättre än mina tidigare år!

Mina presenter: Pengar, lotter, ipod, hörlurar, duschcreme, body butter, godis, gosig nallebjörn.
Tack mamma, pappa, Tim å Emmelie! ♥ Älskar er!

Och tack alla andra som på något vis (smått som stort) förgyllt min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide