SOMMARLISTAN

Idag måste ha varit den kallaste dagen den här vintern. Och jag har försökt göra allt för å inte tänka på vintern för jag är så trött på den. Jag tror inte jag är ensam om det heller? Så ett försök till att få er andra att känna lite sommarfeeling så tänkte jag tipsa om lite bra sommarhitar från min å Rasmus playlist "sommarlistan" haha! Den är sjukt bra ska ni veta! ;)



 UNO SVENNINGSON - Vågorna
 MAGNUS UGGLA - Trubaduren
 TOMAS LEDIN - I natt är jag din
 ARVINGARNA - Eloise
 FREESTYLE - Vill ha dig
 GYLLENE TIDER - Gå och fiska
 HÅKAN HELLSTRÖM - En vän med en bil
 MARKOOLIO - Ingen sommar utan reggae

och så finns det många många fler låtar och artister... =)


Kommentarer
Postat av: madde

Den näst sista är ju helt grym ;) (Y)

2010-02-23 @ 15:00:51
URL: http://photomax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide