Status: PLUGGAR

Stor fet djup jävla suck. Har suttit hela eftermiddagen och kvällen med engelskan nu. Jag är helt trött i huvudet och imorrn är det matteprov också. Fast det känns ganska bra inför det. Men jag skulle ändå behöva repetera lite saker.

Men det är så jobbigt med engelskan för man ska komma med egna tankar och åsikter hela tiden. Jag har två partier kvar att kommentera men jag är helt ordlös. Det känns som om jag redan har spottat ut allt jag har att komma med.

400 ord kvar Therese, woooorrrkkkk iitttt.... 23.59


SCHOOL


Kommentarer
Postat av: James Cotino

lite coolt att va med på tessans blogg asså!!!:)

2010-02-04 @ 22:21:17
URL: http://jamescotino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide