Tisdag 23 Februari

Otroligt låång dag idag. Jag fick skjuts av pappa idag. Började 8 med profil. Fast jag satt bara bredvid och tittade. Sen fortsatte dagen med grafisk medieproduktion. Vi gjorde våran 2a annons - som för mig gick åt skogen först. Men sen visade det sig att det inte var mitt fel så då gick det bra hehe! Vi slutade kl 16 och tur som jag har var ett tåg försenat så jag slapp sitta där å vänta i 30 min på nästa! =)

Men det var/är ändå förseningar i trafiken. Mest i busstrafiken. Helt sjukt. Otroliga köer här i Södertälja pga motorvägsbron. Det är liksom köer i Brunnsäng... nästan. Jag undrar hur tidigt vi måste åka idag för att jag ska komma i tid till träningen?? NU??

Positivt med dagen: Ej över -10
Negativt med dagen vintern: Förseningar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide