Today has been a busy day

Jag har haft fullt upp hela dagen. Det har iofs varit ganska skönt så man inte bara sitter hemma, men nu är jag så himla trött. Ikväll blir det en lugn kväll. Farmor å farfar är här å firar mamma som fyller år imorrn! Vi har ätit tacos som jag har varit sugen på sen i torsdags. Och nu om några minuter börjar melodifestivalen! =)

Som ni ser har jag en ny design. Men jag tror inte jag ska ha kvar den särskilt länge. Bara under februarimånad -i och med alla hjärtan (valentines day!) Blev inte riktigt nöjd med den heller så, men det var kul å göra den i alla fall. Önskar jag hade mer tid för å sitta å designa andras bloggar, och andra saker också självklart. Förhoppningsvis får jag väl det nu i och med att jag från och med nu går GRAFISK MEDIEPRODUKTION i skolan! Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide