Torsdag 25 Februari

Idag började jag inte förens halv ett! Fast innan skolan åkte jag och solade, men jag fick ändå lite sovmorgon å det var skönt kan jag tala om! Annars skulle jag ha börjat 8.10!
När jag väl kom till skolan så skulle vi bara sammanställa vår enkätundersökning. Och göra ett diagram i excel. Så det var dagens göra vilket inte var så himla jobbigt ändå. Rikigt skön torsdag faktiskt!

Ikväll är det ingen träning för björkesta är fortfarande stängd i och med snöröjningen. Istället har vi träningstid mellan sex och åtta imorgon kväll. En fredagkväll. Men vi har säsongens viktigaste och sista match på söndag så det är bra att vi får en ordentlig träning på en ordentlig innebandyplan! =)

Nu ska jag nog kika igenom kursvalen inför tvåan. Imorrn är sista valdagen och det enda jag vet jag ska ha just nu är Matematik B. Huuuurrrrrraaaa!!!!!!!!



Grattis till Malin och Gabriel som fyller 18!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

fin bild

2010-02-26 @ 19:38:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide