Tuff förlust...

Idag hade vi match mot Örebro. Tabellettan! Men det hindrade inte oss, vi pumpade på å gjorde det så jävla bra! Vi höjde oss ju längre matchen gick å vi hade fina chanser! Fan vad vi kämpade!!! Örebro var ett tufft motstånd men vi stod på oss och det var så jävla synd att vi torskade! Vi var nära vinst!

En vinst hade säkrat våran plats i division ett. Det hade varit så himla skönt! Men nu får vi åka å se till att spöa Kumla nästa vecka istället!

Något annat som också tär på humöret är att på uppvärmningen stukade(?) jag foten. Jag fick ett pass å jag trampade på bollenjäveln. Jag gick lite men kände att det var kört. Samma fot som jag har haft en fraktur i var det ju också självklart. KAPAR SNART DEN! Jag blev så himla förbannad å besviken. Här har man vilat i en månad redan pga annan skada, kört igång å tränat i 2 veckor å så skadar man sig igen. SKIT!!!!!!!!!

Så inatt blir det linda å is. Lovely! Jag hoppas verkligen att jag kan köra om några dagar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Malin Andreasen

Såg inte vad som hände när du gjorde dig illa.. Men kan man få mer otur än dig just nu?:S Hoppas att du blir bättre snart <3

2010-02-22 @ 08:20:42
Postat av: TESS

Ja det är himla surt, men det känns inte så farligt idag så jag tror jag är igång om några dagar igen :)<3

2010-02-22 @ 11:55:25
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide