What a relief

Började dagen med å åka till röntgen. Vanlig magnetröntgen. Och vet ni vad? Den visade något! Jag har haft en fraktur! Men den höll på å läka nu sa dom, så jag fortsätter köra på! =) Skönt å fått veta vad det varit för det har ju varit så konstigt. Nu vet jag ju i alla fall.

Jag kom till skolan å höll min redovisning. Och så nervös som jag var idag har jag aldrig varit? Why? Trots att det var på svenska liksom. Ingenting speciellt alls. Kunde inte ens äta lunch! Fast sen direkt efteråt när det var klart så sköljde ett hav av lättnad över mig.

Men man kunde ändå inte riktigt slappna av sen för direkt efter var det ju dags för NKprovet. Jag hoppade ett par frågor men på det jag väl kunde skrev jag överdrivet mycket haha! Som att det kommer hjälpa, men ändå! =)

Ikväll är det träning å det ska bli så roligt! I helgen är det ju gametime, det skulle vara så kul å få lira! Igen! Kämpa, kämpa!

Imorrn är det fredag å jag kommer vara på så bra humör känner jag! I skolan ska vi se på en film i två timmar å sen har vi utvärdering i två timmar. Så det blir väldigt soft. Skönt! Och på kvällen är det ju som sagt Avatar-dags! Jag vet inte riktigt hur många vi blir än men det ska bli roligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide