13 Januari

Idag körde vi på som vanligt i skolan. Vi började med ett nytt projekt som är på 5 veckor. Vi ska göra ett barnprogram som innehåller fakta kring ekologi. Visst låter det roligt hehe. 
På idrotten var vi drygt 20 pers på TVÅ klasser. Bedrövligt. Where is everybody?! Jag körde i gymmet i 40 minuter, och jag tror att det kommer att kännas imorgon. Mmm skönt! Och imorgon blir det mer träning!
Innebandyprofilen vet jag inte riktigt hur jag ska göra med. Känner varken någon lust eller ork. Den suger bara musten ur mig. Men vissa människor där träffar man ju inte annars... Hmm...

Men det har i alla fall varit en bra skoldag idag också. Hemresan GILLA vi extra mycket idag! =) Men nu är det faktiskt dags för mig å krypa ner å sussa. Ladda för en ny dag imorgon, som jag hoppas blir lika bra som idag!


God natt sötisar!


Kommentarer
Postat av: James Cotino

SV: haha orkar inte blogga, har annat att tänka på:)

2010-01-13 @ 23:28:56
URL: http://jamescotino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide