Är det så att det har blivit fredag?

Woooohoooo! Det är freeeeddaaaggg! och jag är på väldigt bra humör! Jag är alltid på bra humör på fredagar! Love it!

Vi hade bara två lektioner i skolan idag 10-12 så det var guld! Sen åkte jag ner på stan å köpte med mig mat hem från Cafe Milano. Jag är en sucker för deras kycklingcurry!

Nu sitter jag här framför datorn och gör ingenting. Jag borde egentligen ta tag i alla miljontals (hehe nästan...) tröjor, linnen, leggings, jeans å strumpor som tar upp nästan halva mitt golv! Äh, jag tar det senare! tänker jag.

Om någon timme ska jag i alla fall bege mig till stallet för å rida Siggan. Hoppas hon inte är lika tokig som sist, skulle va skönt med en lugn tur idag haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide