Blev just väldigt glad

Gick in och kollade klassmailen nyss. Vad möts jag av då om inte ett schema om vilka tider vi börjar den här veckan! Jag blir glatt överraskad!

Imorgon börjar vi 8.30 (as usual) och jag går till kl 16 i och med profilen. Suck. Lång dag. De som inte har profil går till kl 14. Lyllosar.
På torsdag börjar vi 9.20 (dvs en timme senare än vanligt!!!) och går sen till kl 14.40.
På fredag börjar vi 10.00 (as usual) och går till kl 15.

Det var egentligen inte alls stor skillnad mot vilka tider det brukar vara. Men jag vet inte. Jag hade ställt in mig på att börja 8.10 (som vi vanligtvis brukar) på torsdagar! Så det var en riktig upplyftning! Och snart är det helg! De här dagarna går fort! =)

God natt på er! PUSS


Kommentarer
Postat av: alice

imorgon slutar jag oxå 4, långt och utråkande

2010-01-13 @ 16:07:00
URL: http://tworiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide