Första skoldagen efter lovet

12 Januari och första skoldagen efter lovet.

Det blev en riktigt BRA start på vårterminen måste jag säga. Visserligen hade jag Film/TV med våran något udda lärare. Annars var dagen riktigt bra! Mycket, mycket skratt! Det är tack vare mina kära klasskamrater som sprider ljus i mina dagar. Nettan du är den som lyser starkast. Jag är så glad över att vi båda går i MP09.

Annars har jag haft otroligt roligt ÅT James idag HAHA! Först isbiten (+ en milliliter fanta exotic) i ansiktet (som jag förresten bara skojade med, kom ihåg det! ;)) och sen så ska du tappa glassen i luften så att du är tvungen å köra in hela tummen i den för att den inte ska åka i golvet! Det låter inte så roligt här, men tusan så roligt det var! Höll på å garva ihjäl mig! HAHA! Jag kan ju säga att dagarna framöver inte ser så säker ut för mig, kanske borde anlita en livvakt? Hehe.

Idag kör jag min styrketräning hemma.
"Smell you later" - Nettan Grääs haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide