Luftslottet som sprängdes

Nu är jag hemma efter en lyckad kväll på Heron City!

Vi åt som sagt på Pizza Hut där det blev mycket skratt, men också lite sura miner eftersom att vi fick sitta å vänta i 20 min på notan. Suck. Det gjorde att vi kom PRECIS till att filmen började. Stress, stress!

Filmen var hur som helst väldigt bra! Fast den var lite segstartad dock. Den första timmen satt jag och kollade på klockan ett antal gånger. Men de resterande 90 minutrarna tickade på fort som tusan istället!

För mig är den här tillräckligt "läskig" för å se på bio. Jag skulle aldrig klara å se en skräckis på duk. Jag klarar knappt å se en hemma. Så det skulle nog resultera i att jag satt med båda händerna framför ansiktet med små kikspringor mellan fingrarna hela filmen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide