HEJ

Ja som ni märker så skriver å uppdaterar jag ju inte lika ofta längre. Endast pga lathet. Haha. Men jag skriver lite när jag orkar och när jag har något att skriva om!

Just idag har jag varit i skolan. Halv nio till två. Sen mötte jag upp Nettan på Stockholmståget och vi åkte in till "stan" som alla andra säger förutom vi i Södertälje haha. Jag bytte mitt löshår till en mörkare färg och ett längre svall! Jag vill bara sätta i det nu! Men jag vågar inte klippa isär det, jag ska ju klippa mig i veckan (är det tänkt) så jag tar nog med mig löshåret dit så får min frisör hjälpa mig och ge mig lite råd. :)

Jag köpte mitt löshår från TAJ MAHAL på Drottninggatan 100.
Typ: Rakt äkta #1b, ew24, 60cm
+ Clips brun

Hela paketet gick på 900 spänn. Där rök nästan hela studiebidraget. Hmm.. Tur att jag jobbade lite på jullovet! =)

Bild på löshåret får ni när det väl sitter i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide