Helgen börjar lida mot sitt slut

Igår kväll/natt drog jag till Oskar. Vi kollade på film å pratade om saker från A-Ö och jag sov där inatt. Vi gick väl upp strax efter elva å jag drog hem vid halv ett.

Planen var ju egentligen att jag skulle dra ner på stan direkt. Har hittat en jättesnygg skinnjacka från H&M som jag ska kirra. Men så blev det ju inte. Utan jag drar ner vid halv tre istället och sen vid halv fyra drar jag och pappa till BJ (=Björkestahallen)
Jag, pappa och Jessica (faster) ska ju stå i entrén. Dessutom kommer det nog komma väldigt mycket folk idag så det blir nog fullt!

Kl 17 börjar matchen (NIF vs Marstrand) och jag kommer sitta på läktaren å hejja på mitt kära lag! Jag säger bara ALL IN! ♥ ... å Du kommer väl? ;)

Hörs senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide