Imorgon är det fredag

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, och kommer säkert säga det ytterligare en eller flera gånger till. Den här veckan har gått rysligt fort! Jag har redan klarat av måndag, tisdag, onsdag och torsdag.
Jag kan inte fatta att det är fredag imorgon haha. SÅ fort har det gått tycker jag. Men det ska bli så himla skönt, verkligen alltså. Har massvis med trevliga och roliga planer inför helgen! =)

Nu sitter jag och lyssnar på mina två (förnärvarande) favoritlåtar. I see You med vackra Leona Lewis och Hide and seek med Imogen Heap från O.C. Underbara!

Annars gör jag inte så mycket, sitter mest å väntar på kvällens träning. Fast det blir ju ingen innebandyträning för mig, utan jag kör på med min styrka som vanligt. Känner mig typ deprimerad för att jag inte kört innebandy på så länge. ÅH jag vill lira. SAKNAR!

Nu ska jag gå en promenad med mamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide