LOVE LOVE LOVE




Jag har glömt å berätta! Vad som hände på nyår. På festen. I Björnlunda. Jag är så himla osmart ibland. Men man blir lätt efterklok också.

~ Allt flöt på och vi dansade och hade kul. Klockan började närma sig tolv. Vi gick ut för att se på alla fyrverkerier. Då märker jag det. Mitt halsband. Det är borta. Fick genast en lätt panikkänsla. NEJ. Jag letar runt omkring oss. Hittar inte. Jag går in i lokalen och letar. Hittar inte. Jag letar på mig själv. Hittar kedjan hängandes ner från mitt hår. Kedjan hade gått sönder. Jag fortsätter leta efter "smycket". Letar. Letar. Letar. Hittar det inte. ~

Åh! Jag är på något sätt arg å sur på mig själv. Vem som helst är väl smart nog att ta av sig sitt favorithalsband om man ska parta? No. It doesn't seems like that. SUCK.

Ni kanske tycker, gud det är bara ett halsband. Men jag gillade det. Hade det på mig varje dag. Dessutom fick jag det av Oskar. Det var betydelsefullt och minnesfullt. :(


Kommentarer
Postat av: Jennifer

usch va tråkigt! synd att du inte hittade de:(<3

2010-01-03 @ 23:39:24
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: Thilda

Tack så mycket heed! :D

Fin bild! <3

2010-01-04 @ 01:50:17
URL: http://mathildadh.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: de förstår jag! du fåt hitta ett nytt smycke att hänga på kedjan, tur att du har en del av halsbandet kvar iallafall <3

2010-01-04 @ 13:54:50
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åh nej :( inte kul! <3

2010-01-07 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide