Skola? Njaa...

Happ, så försov man sig till skolan. SÅ typiskt mig. Skulle behöva en sån där som Kalle Anka har (ni vet det som visas på julafton när de är på husvagnssemester!) En säng som blir arg om man inte går upp, som sliter av en täcket och snärtar en på fötterna med det! Haha det skulle vara något!

Jag satte mig på bussen en timme försenad, men sen efter ett antal sms med Nettan så var det bara å vända hem igen. Vi hade ingen lärare, hon hade glömt att hon hade lektion med oss idag (vi har henne hela dagen mån-tis!) Så det var väl rätt skönt, men samtidigt inte för då hade jag kunnat sova längre haha. Sova, sova, sova ♥

Jag hade tankarna att gå ut å fota nu när det är sånt fint väder! Perfekt ljus! Jag vet redan nu att bilderna skulle bli outstanding! Men kylan hindrar mig, det är så kallt och jag orkar inte frysa. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill inte slösa bort den här lediga dagen heller! Hmm...


Soligt ute! JAG VILL HA SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide