Tillbaka till allvaret!

Det har varit 3 sjukt sköna lediga veckor! Underbart! Men imorgon är det roliga slut. Tillbaka till plugget och snacka om att jag har ångest. Jag är väl inte den enda som har vänt på dygnet, inte den enda som bara legat hemma och slöat en hel dag? Slut på det. ÅH jag vill inte till skolan. Skönt att det är två, tre lov på vårterminen i alla fall! Något att se fram emot!

Hur är det med foten då?
Jag var hos Nykvarns naprapat, Lisa, i fredags. Hon kände lite på foten och jag berättade allting.
Hon föreslog akupunktur - vilket vi/jag genomförde samma dag. Jag ryser av bara tanken nu! Har blivit nålrädd efter att jag tog svinsprutan. Så låg man där å såg fyra nålar sticka in i foten + att hon sedan skruvade på de. Uurk! Sen sa hon "rör inte på tårna för då kan det göra ganska ont" så då fick man nästan som tvångstankar "rör på tårna! -nej, gör inte det! osv..." haha!
Vi gjorde i alla fall upp ett schema som jag ska följa. Så jag hoppas verkligen att det blir bättre nu!!!

Och juste, på tal om den dåliga uppdateringen - ingen lust å ingen direkt tid hehe.
I fredags var jag med vänner och firade Samuel som fyllde 18! Igår var jag i stallet ett bra tag och sen var jag med Oskar och idag har varit en riktig slappardag!

Nu blir det sängen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide