Happy happy happy

Dagen börjar bra med att tågen är inställad från Södertälje C-Flempan så det blir till å sätta sig på en trång ersättningsbuss. Svettigt! När jag å Alexandra väl kom till Tumba så segade vi till skolan, vi missade hela första lektionen.
Vi hade projekttid hela dagen å trots att vi bara är 3 stycken i gruppen (igentligen 5 men 2 av dom kommer inte på lektionerna av olika orsaker) så fick vi allt klart. Vi filmade, spelade in ljud, la in allt i datorn å klippte i Movie maker! =) Det resulterar i att morgondagen kommer bli en väldigt chill dag för våran del, lite tråkigt samtidigt i och med att vi heller inte får sluta tidigare när vi är klara. Suck... sjuka regler!

Idag mår jag hur som väldigt bra. Trots den dåliga starten. Jag vet inte varför, jag bara känner mig allmänt glad å tanken av att det är träning om någon timme gör mig bara ännu gladare! JA! INNEBANDY! ♥ Och idag kommer Janine å Patricia också! Åh en toppen torsdag blir det! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide