Avsluta meningen

Jag lyssnar på: Owl City - Fireflies
Jag pratar: jättemycket när jag väl kommit igång
Jag tycker om: känslan då allt bara flyter
Jag avskyr när folk: tror att dem är bättre än alla andra
Mina närmaste vänner är: älskade
Kärlek är: det bästa som finns när det väl går som man vill
När jag borstar tänderna: kollar jag mig själv i spegeln
När jag lagar mat: köper jag kyckling på affären
Jag är rädd för: att förlora någon jag älskar

Den värsta känslan är:
ångest
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att tänka för mycket
Jag är sämst på: att berätta för mina nära hur mycket dem betyder för mig
Om jag var ett djur skulle jag vara: ett rådjur
Om jag va en insekt skulle jag vara: en myra
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ?
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: sommarkvällar på stranden

I sommar
: ska jag leva livet fullt ut
Sist jag grät var: inte länge sen alls
Jag kan: äta hur mycket godis å chips som helst utan att må illa
Jag kan inte: spela gitarr
När jag vill tänka går jag: ut ensam
När jag bakar så bakar jag: något som smakar choklad
Min mobiltelefon är: min digitala dagbok
När jag vaknar på morgonen: somnar jag om igen haha
Innan jag går och lägger mig: räknar jag hur många timmar jag kommer få sova

Just nu tänker jag på: allt kul jag vill hitta på i sommar
Bebisar är: goa
Idag har jag: inte spenderat en enda krona
Ikväll ska jag: njuta av min Ben&Jerry
Imorgon kommer jag: spela min första match på mer än en månad
Jag vill verkligen: lyckas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide