Vinst men ändå inte nöjd

Idag åkte jag med utvecklingslaget till Eskilstuna för å spela seriematch mot Mesta. Det här var alltså min första match sen skadan. Jag hade egentligen inte alls räknat med å få spela någon match överhuvudtaget den här helgen. Och då menar jag med tanke på att det här är den första veckan då jag kört hela träningarna. Men jag vart som sagt glad över å bli tillfrågad! =)

Mesta stod alltså för motståndet. Tror det är ett bottenlag i D2an men man ska inte underskatta för det! Vinst med 14-3 blev det i alla fall. Å jag gjorde 2p, eller ska jag skriva minus? Alla i laget kämpade på bra å fick till ett fint spel! Men för mig gick det inte ett dugg bra kände jag. Studspass å felbedömningar. Är helt enkelt missnöjd med min insats! Men skönt med vinst i alla fall! =)

Imorrn har mitt riktiga lag en viktig match mot Marstrand. Hemmamatch i BJ kl 17.00! KOM Å STÖTTA OSS! NIF ♥


Kommentarer
Postat av: -

svårt att komma in direkt efter skada också, hoppas det går bättre för dig idag då.

2010-01-31 @ 11:48:13
Postat av: TESS

Sv till "-": Jag ska inte spela idag men tack ändå! Vem är du? =)

2010-01-31 @ 13:54:59
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide