ALLT KÄNNS SÅ UNDERBART

Idag:
Jag vaknade upp hemma hos min underbara Rasmus, det är kärlek på hög nivå - Jag har tränat och äntligen fått känna den där illamående känslan igen - Jag har suttit och planerat & fantiserat om hur de sista sommarlovs-veckorna kommer bli, säger bara Göteborg bästa bästa.

Även fast jag sitter ensam på mitt rum en söndagkväll (som egentligen är en typisk "ångestdag" för mig) så känner jag mig på så gott jävla bra humör. För första gången på länge känner jag att alla pusselbitar sitter där de ska. Allt är precis som det ska vara. Som jag vill att det ska vara. Nästan,

för jag dör av längtan av att innebandyn ska sätta igång. Är så jävla taggad på att lira igen och bara börja om på nytt. Köra mitt eget race och göra det bästa jag kan och inte deppa ihop för små skitsaker. Jag vill känna det där ruset igen man får i kroppen innan match. Fan vad sugen jag är!

Och den här låten påminner mig så mycket om förra säsongen.


Känner på mig att den här hösten kommer att bli ovanligt bra
. Jag längtar tokmycket. Vill bara att allt ska sätta igång och vara som "vanligt" igen. Komma igång med de dagliga rutinerna och då allt går av sig självt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide