Baby your all that I want when you lying here in my arms

Just nu är jag hundvakt åt den här lilla krabaten. Han var helt tokig imorse, haha! Jag tänkte ta en promenad med honom och samtidigt göra ett stopp vid bankomaten. Måste ta ut pengar till i eftermiddag.

Halv sju ska jag och Sanna se Eclipse och innan det ska vi käka en romantiskt middag hihi ;-) Jag längtar! Alla säger att trean är så himla bra! Jag blev ju lite besviken på New Moon. Tyckte den var rätt tråkig faktiskt (men det tyckte jag ju boken också var) men smaken är ju som baken - delad.

Och efter bion ska jag träffa min babyboy! ♥


Bilden är från midsommar 2010


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söööt! :D

2010-07-02 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide