5 weeks left to go

Igår: Följde med mamma och pappa ut till Torpa. Solade och badade lite. Åkte till Rasmus på kvällen! MYYYS

Idag: Sovit hos baby. Vi har nördat Tusenbröder varje gång nu, och idag såg vi det sista avsnittet. Buuu! Ikväll har jag varit med Rebecca, Jessica och Vincent. Vi besökte en hundkennel med massa söta shetland sheepdogs! :-) Kvällen avslutades hemma med grillad kyckling, pommes, beasås och ett "mobilerbjudande" ;-)



Imorgon: Ska försöka få mig en klipptid. Känner att mitt hår är verkligen i risigaste lagret just nu. Träffa mina favoriter Linnea & Lisa & Mathilda och Hugo. Avslutas med en mysig grillkväll hemma hos mig!

I övermorgon: Träffa min babe Emmelie och så blir det sleep-over.

Fredag: Spelarmöte ute i Bommersvik. Mysa och sova med bästa baby! ♥

Lördag: Träffa Nettan, Alex och Jempa! Länge sen!

Söndag: Packa inför Göteborg?


2-3 år gamla bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide