Svensk sommar ♥ (just nu, hehe!)

Igår åt jag med mamma, pappa, deras vänner och Linnea på Barolo. Jag har inte träffat Nea på jättelänge, vilket är jättetråkigt (att vi inte ses så ofta!) Det var så kul att träffa henne igen! ♥ Vi hade så mycket att snacka om att vi ibland pratade i mun på varandra, haha! :-) Vid nio kom Sofie till mig och vi cyklade ner till flytbryggan för ett kvällsdopp (trodde vi...) ah tjena, hur kallt var det inte??? Haha, det fick bli lite sommarbilder istället! ;-)

Idag har jag och Sanna legat på hennes flytbrygga i ett par timmar. Det var stekhett kan jag tala om. Med min kokosolja och vindstilla i luften så kan ni ju bara tänka er ;-) Riktigt skönt men inget bad för min del idag heller. Fan, det är juli och jag har inte badat (i Sverige) ännu.

Sen jag kom hem har jag duschat och fixat lite här hemma. Jag är helt slut i huvudet. Tror jag har varit för mycket i solen idag. Dessutom är jag nog sämst i världen på att få i mig vätska. Tror jag tog ett glas juice till frukosten och lunch har jag ju inte ens ätit. Bra Therese. Nu sitter jag i alla fall här och väntar på att Rasmus ska komma hit. Då ska vi gå och beställa från pizzerian. Åh, jag är vrålhungrig!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide