SUMMERBREEZE

Vilket väder vi har i Sverige! Va fan har hänt? Im in chock, haha! :-)

I lördags kväll tog jag mitt första dopp här hemma i Sverige i alla fall. Jag och Rasmus gick till flytbryggan och det var BRR-kallt fast ändå svalkande. Så nu behöver ingen längre klaga på att jag inte har badat än ;-) DONE!

Igår var jag med Sanna. Vi låg vid poolen och solade, brände på rätt bra faktiskt. Lite senare drog vi med några andra till Malmsjön och var där ett tag. Sen fortsatte vi hem till Sanna och satt på hennes balkong. Vi krossade dom såklart i kortspel, men vad hade de förväntat sig! ;-)

Vaknade upp i Sannas säng. Vi åkte med hennes mamma och lillasyster ner på stan. Jag hittade min älskade klocka på Clas Ohlson (haha ja, ni läste rätt!) så den ska jag ner och köpa snart. Så hittade jag också två andra plagg på H&M. Vi åkte hem till Sanna och åt pizza till lunch. Pizza har fan aldrig suttit bättre än idag!

Nu ska jag färga håret, sen ner på stan och ikväll blir det mys med några vänner i think! ♥


Bild från Rhodos. Soligt, hehe!


Kommentarer
Postat av: naomi

du har så jävla snygga ben!! haha :D

2010-07-05 @ 20:02:46
URL: http://nnaomicarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide