Vaknat upp på fel sida?

Har i princip legat vaken sen 8 och vridit och vänt på mig. Nu fick jag nog. Våran granne håller på och gör om sin uteplats så han står och hammrar hela tin. Jag har mitt fönster mot de också. Hur irriterande!!! Fan kan han inte vänta tills det är DAG i alla fall.....

Aja, dags att vända på steken innan det blir för mycket gnäll. Jag åker antagligen till Göteborg v.30! Jag, Nea och Thilda. Fy fan vad kul det kommer bli. Som en återförening, haha! :-) Jag har ju aldrig varit hos Thilda där nere heller så det blir också roligt. Det bästa när vi umgås är att vi inte behöver göra så mycket, ingenting alls faktiskt. Vi skrattar så vi kiknar ändå! ♥ Åhh, saknar oss!



Gammal bild från 2008


Kommentarer
Postat av: KlonKvinnan

Hallå!



Jag har både mejlat och skrivit här men inte fått nåt svar än ;/

2010-07-11 @ 14:01:31
URL: http://klonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Thilda

Det kommer att bli grymt! VI kommer ha det UNDERBART!

2010-07-12 @ 01:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide