Min midsommar

Så var midsommaren över. Det vart en lugn (inte för att den brukar vara något annat) väldigt lugn midsommar. Vi spenderade hela förmiddagen åt shopping. Lager 70 och Lager 157. Det är som två enda stora butiker som tar in kläder från t.ex. VILA, Lee, Frank Dandy mm. som de sedan rear ut för upp till 50%! Så det blev en del köp. Känns både bra och dåligt. Bra att få ha fyllt på sitt utbud av kläder i garderoben men mindre bra för att jag i princip inte har några pengar kvar, haha.

På dagen åkte vi upp till Dössberget där det är stor folksamling och nästan alla är klädda i fina folkdräkter. Vi satt och fikade och tittade på när de reste midsommarstången och dansade runt den. Väldigt traditionellt. Kvällen avslutades med grillning och kortspel (klassiker i Bjusås!)

Idag vaknade jag upp med "nackvärk". Det stramar sjukt (på vänstra sidan) när jag lutar huvudet åt vänster. Jag måste ha sovit på något konstigt sätt. Hmm, hoppas det går över under dagen. Jag ska ta 1-bussen med Nettan ner på stan och fixa min klocka som jag köpte igår, och sen ska vi bara mysa med en glass i handen. Förresten, vart tog det superfina vädret vägen som de hade lovat oss?


The ring?


Kommentarer
Postat av: Rasmus

HAHAHAHAHA THE RING!

2010-06-28 @ 12:20:05
Postat av: TESS

Bättre än orginalet! ;)

2010-06-30 @ 00:28:08
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide