TYYYYYYYYST!!!!!!

Haha, låter rubriken tala för sig själv!

Idag var jag uppe med tuppen faktiskt. Fast jag har sovit skitdåligt inatt, haha. Är sjukt trött. Men igår när vi var och firade farmor som fyllde år så fick jag också ett endagarsjobb hos dom. Jag och Becca. Så vi har hållit på i deras trädgård i flera timmar och mesta delen av dagen har jag spenderat där. Känns skönt att vara några hundralappar rikare nu! :-) Jag och Becca pratade lite om i sommar också. Luktar allsång kanske?

Om 15 minuter ska jag bege mig mot Nykvarn och min innebandyträning. Känner mig faktiskt riktigt sugen för en gång skull! :-) Har inte känt något direkt sug nu i sommar menar jag, och det har inte gått så bra heller tycker jag. Men nu är det bara tre träningar (två för mig) kvar och sen har vi uppehåll. Jag längtar till Augusti!

Efter träningen åker vi förbi och hämtar upp Rasmus! ♥



Eftersom att min dator är pajj så kan jag inte ta några nya bilder (är för lat för att överföra från kameran, hehe!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide