HELLO I´M BACK

Känner mig lite bloggsugen igen. Kanske. Börjar nog lite smått och skriver ibland när jag känner för det. Kanske blir flera gånger om dagen eller nån dag i veckan. Det roliga är att medans jag har haft mitt "uppehåll" har ändå nästan hälften av alla läsare fortsatt gå in här varje dag!? =)

Hur som helst. Det är en del som har hänt sen sist jag skrev. Rhodos var jätteskönt, men nu är ju i princip all färg borta. Och skitväder är det här i Sverige också. Svensk sommar säger jag bara. Jag har fått sommarlov, Tim har tagit studenten, jag har gått vidare till nästa steg (breddläger) i DJ17 och Jag & Rasmus blev tillsammans den 13/6

Ikväll ska jag, mamma, Jessica och Rebecca gå på SATC 2. Mysigt värre!!! ♥


Blev mörk som fan men what the heck. Rebecca & Jag på Tims student.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide