WORKOUT

Rasmus sov här inatt och stack för nån timme sen, ändå saknar jag honom redan! ♥

Fick hem sommarens träningsschema på mailen idag. Känner mig inte så peppad för det just nu om jag ska vara ärlig. Även fast jag längtar efter att ligga i löpspåret igen! Har ju slappat lite nu på sistone så det är dags att sätta igång nu. Hade tänkt att köpa mig en egen träningsdagbok (för min egen skull) och skriva vad jag gjort/hur det kändes/skador osv.

Inom konditionen har jag målet att klara till "level" 12 på beeptestet. Mitt bästa nu är 11.5. Fast det jag egentligen behöver förbättra mig inom är snabbhet + styrka och köra mer intervaller. Det tråkigaste alltså, haha! Men jag tror att en mix av allt blir tiptop! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide