Brunken Therese

Jag var ute och sprang i en timme. En timme! Haha jag är fan stolt över mig själv. Fast det blev inte spåret utan runt lite här och var. Jag testade att springa på asfalt en sträcka men det går för tusan inte! Jag får ont i höften/sidan av låret-rumpan och det bara strålar ner i knä´t. Jag har ingen aning om vad det är men det kommer bara när jag springer på hårt underlag. Så jag sprang en del i skogen eller ska jag säga i vattnet!? Var jättehärligt att springa med vatten i skorna och höra hur det skvalpade mellan fötterna och skosulerna! Haha äsch det var faktiskt rätt skönt att bara köra på och inte bry sig om man sprang i en pöl sen. Man var ju liksom redan tokblöt.

Men nu efteråt känns det så himla bra! BRA BRA BRA! Jag älskar den här känslan och jag känner att jag vill belöna mig med lite glass nu till Andra Avenyn! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide