DM: två vinster av två matcher

NIF vs Kolpenäs 16 - 0 (2 mål)
NIF vs Telge 7 - 0

Kändes riktigt roligt att lira idag och ännu roligare blev det när jag fick spela den andra matchen mot Telge också! Båda matcherna rullade på bra och jag vet inte om det är för att det går bra men jag känner mig mer och mer säker på plan för varje träning/match! Det är superkul just nu!!!! Efter lagfesten har allt bara gått uppåt! Allt är bara så BRAAAAAA och jag är redan taggad till söndag! Fan vad kul det ska bli!

Söndag 28/3 kl 8.00 i Björkestahallen
Gruppspelsmatch 3: NIF vs Södertälje Rockets (mitt gamla lag)


♥ NIF ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Du var superduktig igår! Fortsätt i samma stil nu :)<3

2010-03-27 @ 15:51:04
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide