DM Söndag

Igår (fredag) hade vi våra två första gruppspelsmatcher. Vi vann båda två. Imorgon (söndag) spelar vi våran tredje och sista gruppspelsmatch. Det kommer nog vara den roligaste matchen på hela DMet (i alla fall för mig!) Det är ju mot mitt gamla lag så jag känner mig extra taggad också!

Gruppspelsmatch B 3: NIF vs Södertälje Rockets
Kl 8.00 i Björkestahallen

Semifinal (1a grupp A) vs (2a grupp B)
Kl 14.00 i Hedebyhallen

Semifinal (1a grupp B) vs (2a grupp A)
Kl 15.00 i Hedebyhallen

Final (hoppas på att det blir så här): NIF vs Telge SIBK
Kl 20.00 i Hedebyhallen



Det här är det sista vi har för den här säsongen så nu ger vi allt! All in! Nu går vi för GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide