En dag närmare lov!

Så har även tisdagen gått. Jag försov mig imorse så jag kom lite senare till profilen (alltid när jag skriver "profilen" så menar jag innebandyn i skolan) men det gjorde i alla fall inte så mycket. Det gick inge vidare idag och var inte så roligt heller men tiden gick ändå rätt fort!

På grafiska satt vi vid datorerna hela tiden. Vi segjobbar verkligen. Vi skulle kunna varit klara till lunch men eftersom att vi ändå inte får gå tidigare så känns det onödigt. Det här projektet "media och jag" som vi har hållit på med nu i några veckor har varit så himla tråkigt! Jag är glad över att det är slut nu, och projektarbeten överhuvudtaget fy fan. =)

Idag/ikväll blir det plugg, plugg och åter lite mer plugg. Imorgon har jag matteprov bl.a. och det ska inte gå åt skogen! Hade mycker hellre sett att det varit träning som vanligt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide