Framtida tryckare?

Langar ett inlägg lite snabbt bara för jag har lite att göra. Idag i skolan har vi varit i tryckeriet hela dagen och det har gått skitbra! Eller ibörjan gick det åt helvete, fick göra om samma process från början hela tiden. Men när det väl gick rätt och vi var noggranna så flöt det bara på. Jag, Elsa och Vanessa hade tydligen fått den jämnaste färgen av alla och resultatet blev så bra! Jag tror våran lärare gillar oss efter det här! ;)

Nu ska jag städa mitt rum (som inte blev av förut nej, förvånade?), plugga i mängder och så är det också tänkt att jag ska på Tims match SSK vs Växjö. Men den får jag se om jag hinner. Har en del inlämningar och prov också den här veckan. Åh det ska bli så himla skönt med påsklov sen! Bara några dagar kvar nu...


Typ 2-3 år gammal bild. Amanda, Rebecca och jag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw va söta ni var!

2010-03-30 @ 13:40:18
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide