Hörde jag besöksrekord!?

För ca 6 timmar sen la jag in på facebook att min blogg inte längre var lösenordskyddad -> Resulterade i besöksrekord! Roligt! Dock tror jag inte att ens att hälften av er stannar haha men rekord som rekord.

Samtalet på träningen gick superbra och likaså träningen. Fick veta att jag kommer att lira den tidiga matchen imorgon. För er som inte har något bättre för sig kan ju ta en tripp till Björkestahallen då.
1) 18.00 Nif vs Kolpenäs 2) 20.00 Nif vs Telge

Nu efter träningen så har jag frossat våfflor. Mums! Tur att farmor och farfar hade ett våffeljärn hemma annars hade det inte blivit några. Jag ska nog gå och sova snart. Eller sova och sova vet jag inte, kolla film snarare. Inatt sover jag i alla fall nere i soffan vid TVn. Får ju för tusan ingen sömn om nätterna med den här jobbiga hostan :( Hoppas hostmedicinen hjälper...

DAGENS ROLIGA
Samuel - Padda padda padda... (Ropar till Nettan)
Random tjej i plugget - Var det någon som ropade på mig? (Kollar bak)

hhahahhaha


Kommentarer
Postat av: James Cotino

Hahaha hände de här me bruden i plugget idag!?:D

2010-03-25 @ 23:42:49
URL: http://jamescotino.blogg.se/
Postat av: Alexandra

James du e typ helt off haha :D

2010-03-26 @ 19:46:11
Postat av: nettan grääs

hahaha fan va kul de va xD

2010-03-26 @ 21:25:26
URL: http://ngraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide