Innebandytisdag

Just nu sitter jag på grafiska. Vi har egentligen rast nu men jag orkade inte resa mig från den här sköna datastolen. I morse hade vi innebandyprofil som vanligt. Trots att det är så tidigt på morgonen så har jag ändå inga problem att gå upp. Ser alltid fram emot träningen för just nu är innebandyn hur kul som helst! Träningen gick i alla fall bra, 2mål var roligast -det som alltid brukar vara tråkigast på dom här träningarna.

Kl är snart halv tre så endast 1,5 timme återstår av min skoldag. Men tror nog vi får sluta lite tidigare för vi kommer nog nämligen bli klara innan fyra. Ändå tungt att sitta framför datorn hela dagen. What a job! Fast jag är ändå på bra humör för ikväll är det innebandy igen! Men istället för träning så har vi match mot Södermanlands distriktslag 92/93 så det ska bli roligt! Hoppas jag får lira högerback.

Vi är bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Huhr gick matchen babe? :)<3

2010-03-24 @ 12:25:04
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide