Lär känna mig bättre genom några frågor

Jag har insett att min senaste kyss: Förhoppningsvis inte blir min sista Jag pratar: Väldigt mycket när jag väl kommit igång Jag avskyr när folk: Ljuger, tar andra för givet och behandlar andra illa Min bästa vän är: Sanna Engkvist Min första vän hette: Emma Andersson Kärlek är: Underbart när det går ens väg Jag är rädd för: Att förlora någon jag älskar. Den värsta känslan är: Ångest, ovisshet och oro. Den bästa känslan är: När man lyckats med något Jag är bäst på: Att finnas där för andra Jag är sämst på: Att hålla masken Tre namn jag lyssnar till: Therese, Tess och Heed Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag står på mig och inte tar någon skit Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag drar ut på saker Tre saker jag vill ha varje dag: Luft, kärlek och massvis med skratt Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta bry mig, äta mat jag ogillar och svika Detta tycker jag om att göra: Träna, umgås med underbara vänner och äta godsaker! Detta vill jag göra just nu: Sova.. men jag ska bara göra klart den här listan Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Jag vill lyckas, hitta den rätte och bara leva livet Min käraste ägodel: Datorn... sorgligt men sant Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja. Något jag vill ha i present: En resa till Thailand i 2 veckor! Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det mesta förutom hårdrock och dansbansmusik Favoritlåtar just nu: Crawl-Chris Brown Stjärntecken: Vattumann Favoritcitat: Behandla andra som du själv vill bli behandlad! Ord du använder (för) ofta: Asså Vad retar du dig på: Folk som tror sig vara så himla mycket bättre än alla andra Vilket är det vackraste ordet du vet: Evighet Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: Mina fula väggar! Vad längtar du till: Maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide