Livräddning - Matteprov - Profil

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Jag, Alexandra och Steeve har skrattat så mycket så det runnit tårar (i alla fall från mina ögon!) Jag mår sjukt bra just nu i alla fall!

På livräddningen dränkte vi väl nästan varandra istället hehe men det var roligt ändå. Matteprovet gick sådär, har inga större förhoppningar. På profilen var vi bara 5 stycken för ettorna (förutom jag då som går MP, alla andra ettor går IL) och treorna var borta. Men det var rätt skönt att inte vara så många. Vi körde i gymet i drygt en timme och nu är jag slut. Känner hur tungt det är i både armar och ben. Fast jag orkar nog liiite till, hade tänkt dra ut och löpa i mjuka spåret. Idag är jag på träningshumör! Och idag är det bästa andra avenyn! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide