Markus Krunegård i Södertälje den 6/3

I lördags var jag och Sanna på Markus Krunegård här i Södertälje. Helt ärligt var jag inte så himla sugen på att dra dit först, hade ont i huvudet och var allmänt trött bara. Men det ändrades rätt fort när vi kom till stadshuset. Vi var där halv sex och insläppet var kl åtta. Vi ville ju ha någorlunda bra platser i alla fall så man såg någonting!

När klockan var någon minut i åtta var det någon jäkel som fick myror i brallan och gjorde så hela kön blev till en jävla gröt! Folk försökte tränga sig (haha bl.a. jag och sanna och vi lyckades!) Vi hade egentligen stått rätt långt ner i trappen så vi hade inte räknat med 1a parka - men det blev det! Det var iofs på kanten men det spelade ingen roll för vi hade grymma platser ändå! Ingen som var längre än oss och skymde eller något!

Först var det ett förband som lira. De hette RAINCHECK och var faktiskt bra! Var en söt kille där också haha, typ därför de var bra! Haha nej då skojar bara. Sen kom älskade MARKUS KRUNEGÅRD and everybody went nuts! Jag hatar, alltså verkligen hatar fjortisskrik, men ett tag lät man typ likadant som de! Pinsamt! Men han var ju kung! Egentligen var det bara en låt jag verkligen ville höra. "Jag är en vampyr" såklart! Han körde den näst sist och det var det bästa på hela konserten! På hela kvällen! På hela dagen! Skulle lätt pröjsa 90 spänn för att bara höra den! Det vart sånt skönt drag, alla sjöng med och det var verkligen good-feeling i hela rummet! GRYMT!

Med knäsvaga ben och smilet uppe vid öronen gick vi till donken och avslutade vår kväll där! Jag flörtade till mig en större pommes och Sanna fick sin kyss! Kunde inte ha slutat bättre haha! TACK SANNA FÖR ATT JAG FICK UPPLEVA DET HÄR MED DIG! I LOVE YOU


Där det vita krysset är ritat stod vi ungefär!
På bilden är det RAINCHECK som spelar. Inte min bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide