Mooorning!



Drog och solade vid tio. Och vet ni? Jag tycker faktiskt att det bara är jobbigt att sola nu för tiden. Det är inte lika skönt längre. Man vill bara att dom där 25 minuterna ska ha gått och man ska bara brun och fin! Aja, jag ska sluta snart så. Inte bra att sola...

Duschade direkt när jag kom hem. Man luktar ju inte så gott efter solariumet. Typ bränt hår. Haha nej men nästan! Och nu sitter jag här. Var egentligen tänkt att jag, Rebecca och Jessica (min faster/R's mamma) skulle åka till friskis å svettis och kolla medlemsskap och lite sånt. Men det blir lite senare.
Nu när vi bara kommer träna 2ggr/veckan med innebandyn och inte så hårt lät det som, så vill vi fortfarande vara in shape. Nej men att träna extra skadar aldrig! Känns skönt att man kommer ha någon att träna med också! Då kommer man ju lättare igång och man vet att träningen faktiskt kommer att bli av.

Men tills dess vet jag inte vad jag ska göra, mer än lunch. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag av kläder -igen. Tror jag har skrivit det typ fem, sex gånger tidigare i bloggen. Men kläderna kommer tillbaka till golvet av någon anledning?? ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: HEJSNYGGTJEJHEJPÅDIG ;D<3

2010-03-02 @ 16:52:23
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide