Semifinal kl 14 i Hedebyhallen

Det blev torsk med 3-1 mot Rockets. Jag gjorde ett mål så det var skönt! Jag tycker att vi är det bättre laget men att vi inte gör mål på de chanser vi får. Tycker vi kunde ha fått lite flyt!

Nu har vi inte match fören kl 14. Och eftersom att vi förlorade nu så kom vi 2a i våran grupp vilket betyder att vi möter 1an i den andra (grupp A). Dvs. Telge SIBK vs NIF! Det kommer bli en tuff match men jämt för båda har tre matcher i benen.

Halv tolv ska laget träffas på Pasta Factory för att luncha tsm.  Mys! Tills dess ska jag städa  mitt rum som är en total mess och plugga lite på det jag inte gjorde igår. Och givetvis, tagga!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide