Så var DM-guldet borta för våran del

Som sagt så mötte vi Telge SIBK (d1) i semifinalen. Och vi gjorde en riktigt bra match! Vi pumpade på och stod upp bra! I andra och sista perioden (matcherna är endast 2x20) så låg vi under med 2-1. När det endast är en minut kvar kviterar vi till 2-2 fy fan vilken skön känsla!!!! För att sen i nästa stund när klockan står på 19.48 får dem in ett riktigt skitmål. Så Telge vann med 3-2 och gick därmed vidare till final. Riktigt surt, hade varit så skönt att vinna!

Aja, det var en rolig match att spela i alla fall! Alla matcher har varit roliga! Hela helgen har varit rolig! Det känns bara så himla trist att säsongen är slut, det har verkligen gått skitfort. Känns som om det var nyss som jag började i Nykvarn. Det har liksom gått ett år snart. Inte riktigt än. Men snart. Sjukt fort har det i alla fall gått. Det är så mycket som har hänt också. Första resan till Göteborg t.ex. känns på något vis jätte långt bort. Men jag har haft så otroligt roligt den här säsongen! Underbart lag! ♥ Jag är så glad över att det är här med er jag spelar! Längtar så jag dör till nästa säsong! Kan den inte börja nu? =)



Sverigespelen i Köping - Står beredda för freefall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide