Tisdag 9 Mars

Riktigt dålig dag i skolan. Börjar med att missa två bussar och när jag väl kommer till innebandyprofilen upptäcker jag att jag glömt mina inneskor. Istället låg mina löparskor nedpackade. Lyckat!

Idag på grafiska satt vi vid datorn hela dagen. Det är så himla onödigt att sitta framför en burk (iofs gör jag ju det nu men haha) när det är så fint väder ute och solen strålar. Känns som om våren äntligen är på väg!!! Hoppas det, ingen mer snö nu tack!

Snart ska jag dra på träning. Fast idag har vi träningsmatch mot TELGE's div 1. Björkestahallen kl 18.30 typ. Om någon har tråkigt! ;)


Har i mitt löshår. Syns inte så bra på bilden. Blev fixat
igår men jag måste klippa det. Är alldeles för långt!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide