Tråkdag

Rätt onödig dag i skolan känner jag. Fick lära oss att sammanställa resultat, hur man kunde lösa olika problem med det osv, föreläsning om debatt, handboll på idrotten och så sista lektionen hade vi ingen lärare så den sov man igenom. TRÖGT.

Om en timme ska jag bege mig till Friskis & Svettis. Jag och Rebecca ska köra dubbelpass idag! Vi börjar som sagt med core bosu och kör vidare med spinning direkt efter! Måste packa och äta nu ♥



DAGENS VILL HA: Mys
DAGENS KLÄDSEL: Stickad tröja, leggings,
converse + invigde skinnjackan. 
DAGENS SMINK: Vardagslook
DAGENS FRISYR: Utsläppt/uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Alexandra fick sin
tandställning borttagen
DAGENS LÅT: Abandon med Backyard Babies
DAGENS PLANER: Träna, äta, sova. 
DAGENS SAKNAD: Nettan
DAGENS DUMMASTE: Ingen
DAGENS SJUKA: You tell me
DAGENS DROG: Ipoden
DAGENS KÖP: Träningskort på Friskis & Svettis
DAGENS GODIS: Ingenting
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS ORD: Hej


Kommentarer
Postat av: nettan grääs

nawie, men jag kommer imorn <3

2010-03-10 @ 22:37:37
URL: http://ngraas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

woho den är bortaa!

2010-03-20 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide