En dag med min käraste kusin

Sportlovet börjar bra. Fast har inte sportat någonting då, om inte shopping räknas som det? ;) Jag och Rebecca drog till Skärholmen. In i en butik, prova, ut, in i nästa, prova, köpa, ut, in i nästa, prova, ut osv. Jag fick med mig en söt tunika från H&M, jeggings från VILA och en skinnjacka från TOP SHOP. Mitt i all shopping lunchade vi där. Det blev friterad kyckling med ris å sötsur sås för bådas del. Jättegott!!! =)

Vid fyra, halv fem var vi hemma hos mig och bara tog det lugnt. Tittade på The Hills och åt pasta med köttfärsås. Gottigottgott! Sen vid sex drog vi till Scaniarinken för att se på SSK-Rögle. Det blev vinst i SD med 2-1 och Tim gjorde avgörande passen kan man säga. Dubbelass liksom.

Nu är jag hemma och jag ska säga att jag är sjukt trött. Har verkligen haft det jättekul med Rebecca idag! =) Men som sagt, nu vill bara slänga mig i sängen, känna hur trött jag verkligen är, och bara somna. Fy fan vad skönt det ska bli! SÄNGEN ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Slänger kanske upp kläderna i något annat inlägg. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide