Onsdag 17 Mars

Kom nyss hem från stan. Vi var bara nere en kort stund för vi kollade bara på det vi sagt att vi skulle. Är i desperat behov av en väska! Men jag har så himla svårt för att bestämma mig! Den får ju inte vara för dyr heller jaja.

Ikväll blir det chill. Ingen träning för jag mår så himla konstigt. Fryser, ont i halsen, näsan kliar dygnet runt och jag nyser mer än någonsin samtidigt som jag har magknip och bara vill spy. ?? Knasigt värre. Jag hoppas det är borta imorgon eller någorlunda.
Det blir i alla fall en tidig kväll för mig så jag verkligen får mina 8 timmar som alltid är så omöjligt. Jag ska bara vänta på att mammas goda bacongratäng ska bli klar och så ska jag sätta på Andra Avenyn på SVTplay. Sen blir det sängen. Skönt!

Nu ska jag gå och ta bort sminket och tvätta håret. Vi hörs imorrn!


Grattis bästa Becca till RIG! ♥ Jag är så glad för din skull
och stolt över dig! Du är så värd det! Kusinvitamin ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggingar där!

2010-03-19 @ 18:51:02
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide