Innebandyfeber

Matchen igår mot Södermanland 92/93 blev vinst med 3-2. Vi låg under med 1-0 i princip hela matchen men sen så gick vi om ;) Det var extra kul att spela eftersom att det var några från mitt förra lag med. Alltid kul att möta forna lagkamrater ju! För mig gick det också bra vilket gjorde det ännu roligare att lira!

Jag längtar faktiskt redan till träningen imorrn! Tror jag verkligen har åkt på innebandyfeber. Och sämre blir det ju inte heller för i helgen blir det DM för hela slanten! Vi har två matcher på fredagen och en-tre/fyra(?) matcher på söndagen -beroende hur det går för oss. Men vi går ju för guld såklart!!!

Nu ska skriva klart ett referat, äta tacos och sen äntligen färga mitt hår! Det är verkligen på tiden det kan jag tala om. Och för övrigt mår jag så himla bra! Allt är påväg att bli bättre och går åt rätt håll. Känner mig glad å positiv och jag tänker inte låta någonting dra ner mig!



Tittade igenom min gamla dator och hittade
den här gamla bilden från 2007 (dvs 14 år!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide